2013. augusztus 6., kedd

Elsó Díjam.!:)

Bocsi, hogy most nem résszel jövök, de ahogyan Justin mondaná: "SOON" :D
Köszönöm szépen az első díjamat: Belieber Diia-nak.!:)
Nagyon, nagyon boldog vagyok, hogy már ezt is sikerült elérnem.! Köszönöm.! 
Nézzetek be Diia-hoz is.!;)
http://chanelandjustinlovestory.blogspot.hu/


1, 10 dolog magamról:

1, Szőke hajam van.
2, Nem csak kívülről vagyok szőke..:D
3, Az osztálytársam szerint közveszélyes vagyok. XD
4, Utálom a törit, de legjobban a tanárt.
5, Ha tehetném, egész nap csak táncolnék.
6, Imádom a tetkókat!*.*
7, Lila szobám van. ^_^
8,  Szívesen élnék külföldön.
9,  Nekem nem nagyon tetszik  a blogom.
10, Megöltem egy katicát.. :O 


2, Kérdések:

 1. Kedvenc sportod?  - TÁNC.*.*
2. Mit tervezel még nyárra?   - Talán elolvasom a kötelezőt.
3. Mész valahová nyaralni, és ha igen hova?  - Igeen.:D Go Horvátország.;)
4. Leggyakoribb szó amit mondasz?  - Izéé..
5. Mit szeretnél most?        - Justiin Biebeer. :3
6. Ki a példaképed?    Justin és Palvin Barbii.<3
7. Coca cola vagy pepsi?   - Coca cola.
8. Olvasod a blogom?   - Már igeen.:D
9. Kedvenc édesség?      - Csokii minden mennyiségben.:D
10. Mi a keresztneved?      - Haha. Titok.;)


 3,  Kérdéseim: 

1. Van köteleződ?
2. Ha igen, kiolvastad már?
3. Egyáltalán szeretsz olvasni?
4. Tetszik a blogom?
5.  Szerinted Justin tényleg drogozik?
6. Mit tennél, ha találkoznál vele élőben?
7. Mit szoktál csinálni, ha egész nap, megállás nélkül bőgsz?
8. Mi az igazi neved?
9. Kedvenc cipő márka?
10. Miből áll a pizsamád? :D

Küldöm:

http://vitorlastaborwithjustin.blogspot.hu
 
 










   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése